چرا کلیه پارانشیم بیماران مبتلا به بیماری درد هیپ
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چرا کلیه پارانشیم بیماران مبتلا به بیماری درد هیپچرا کلیه پارانشیم بیماران مبتلا به بیماری درد هیپ

چرا کلیه پارانشیم بیماران مبتلا به بیماری بیماری پارانشیم کلیه درد هیپ را می توان با بسیاری از اختلالات ایجاد می شود. به عنوان بافت که کار کلیه بیشتری آسیب می بینند، آنها ممکن است علائم یا عوارض بیشتر و بیشتر به نظر می رسد. درد لگن می تواند نشانه ای از بیماری پارانشیم کلیه. آیا می دانید چه چیزی باعث درد لگن در این بیماران؟

همانطور که توسط پزشکان کلیه معرفی، چند شرایط می تواند درد لگن در بیماران مبتلا به بیماری پارانشیم کلیه شود.

یکی کیست های کلیوی ساده و یا بیماری کلیه پلی کیستیک است. با گذشت زمان، کیست های کلیوی ساده یا PKD به تدریج گسترش خواهد داد. اگر این کیست های کلیوی رشد بیش از حد بزرگ، آنها را بافت های اطراف خود و ارگان های کلیوی ستم. کلیه نزدیکی لگن هستند، به عنوان کیست های کلیوی بزرگ ممکن است درد در مفصل ران شوند.

دومین سنگ کلیه است. سنگ کلیه نیز می تواند آسیب به پارانشیم کلیه شود. سنگ کلیه کوچک می تواند از طریق دستگاه ادراری حرکت و خارج از بدن خارج می شود. با این حال، اگر بزرگ، خواهد انسداد دستگاه ادراری و کلیه شود. بنابراین درد لگن به نظر می رسد به راحتی.

سوم عفونت های دستگاه ادراری است. وقتی کلیه ها صدمه می بیند، آنها موفق به تمیز کردن خون و خارج کردن مواد و سموم éxito.Luego، بیماران در معرض خطر بالایی از عفونت، از جمله عفونت های دستگاه ادراری زباله. دستگاه ادراری در بیماری های کلیوی درگیر، بیماران ممکن است عفونت ادراری که می تواند درد لگن منجر شود.

چهارم یک تابع کم کلیوی است. بیماری پارانشیم کلیه معمولا با عملکرد کلیوی کاهش همراه بوده است. مشکلات کلیوی می تواند ناراحتی در کمر و باسن می شود.

نقرس آخرین است. وقتی کلیه ها می تواند اسید اوریک به طور معمول از بین نمی برد، اسید اوریک بیش از حد می سازد تا در خون، باعث نقرس. هنگامی که استخوان ران توسط بیماران نقرس آسیب دیده درد لگن. اگر چه این است به عنوان شایع نیست، برخی از بیماران این مشکل.

علل مختلف نیاز درمان متفاوت است. برای پیدا کردن علت و درمان درد در مفصل ران دکتر خود را آنلاین تماس بگیرید.





:: برچسب‌ها: درد لگن ,
:: بازدید از این مطلب : 1184
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 فروردين 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: